Verified
10/10 Exceptional
2 Jun 2026
Konum olarak mükemmel. Dış görünümü çok tatlı zaten yoldan geçen herkes önünde fotoğraflamak için duruyor. Kaldığımız odayı pek beğenmedik. Sadece uyumak için kullandığımız için de çok önemsemedik. İşletme devredilmiş 1 yıl önce devralmışlar tamamen toparlamak zaman alır hatta biz konakladığımızda terasta misafirleri rahatsız etmeden ilerlettikleri bir tadilat vardı bu sebeple oda konusunda şikayet etmek de istemiyorum. Odaları da yenilediklerinde oldukça ideal bir konaklama seçeneği. İrem Hanım’ın güleryüzü ve ilgisi için kendisine ayrıca teşekkür ederiz.
Özgür
Özgür, 2-night trip
















